Меню
 
 
Міні чат
200
 
 
 
  
 
 
 
 

Зараз на сайті

 
 
Головна » 2011 » Лютий » 15 » Психологія Гаррі Поттера і Сутінок

16:44
Психологія Гаррі Поттера і Сутінок
У першій частині з кілька частин про психологічні наслідки «Гаррі Поттера» і «Сутінків» Дебора Чан послідовно досліджує ряди жіночого мозку.

«Кожна людська культура була колишньою, до того як ми розцінили жіночу сексуальність як щось, що настільки надзвичайно сильне, це повинно бути відрегульовано в якійсь мірі. Хто знає те, що відбудеться (тепер, коли жіноча сексуальність була розкрита в усьому світі)? Протизаплідна таблетка - це наступна атомна бомба, з точки зору соціального та історичного значення »- Джордан Б. Петерсон.

Так що почнемо: як жіночий мозок відрізняється від чоловічого мозку? Нейробіологи пояснюють, що, як правило родові чоловічі і жіночі мізки відрізняються однією суттєвою областю в гіпоталамусі, відомо, що це середня предоптіческая область, або mPOA. Фактична функція mPOA все ще невідома, але ми дійсно знаємо, що гіпоталамус управляє більш «тваринною» людською поведінкою.
Саймон Левей пояснює у своїй книзі «Сексуальний Мозок», що нейробіологи думають про гіпоталамус: «він переслідує тваринні інстинкти і примари первинних переконань. Вони підозрюють, що це живий організм, а не звичайне блискуче обладнання для пізнання, але деякі слизові, зелені варива відьом, з допомогою пульсуючих нейронів у бульйоні, змінюють розум за допомогою хімікатів ».
До чого призводить, ця мозкова відмінність, в поведінковому плані?

Дослідження населення показують, що в середньому, у чоловіків часто є відповідь «боротьби-або-нальоту» на невідомі речі в навколишньому середовищі. Ця відповідь встановлюється емоційним центром нашого мозку, мозковою миндалиною, і це відбувається автоматично, отже, більш точно і безглуздо.
Жінки, з іншого боку, зазвичай мають, «доглядають і надає підтримку», це їхня відповідь на невідомі їм речі. Ця відповідь також встановлюється миндалиною, але також і втягує вищі пізнавальні розумові процеси, як визнання інших емоцій.
До того ж, ми знаємо, що жінки можуть зазвичай формувати емоційні спогади легше і більш сильно, ніж чоловіки, які можуть бути пов'язані з окситоцином нейромедіатора в мигдалині. В цілому жінки більш чуйні, ніж чоловіки, послідовно виграючи вищий рівень IQ, або емоційний чинник.
Очевидно, є винятки до вищезазначених висновків. Але важливо не відмовитися від наукового доведення в цілому. Факт, більшість жінок дійсно схильні  більш емоційно володіти інтуїцією, і менш тверді у рішучості, ніж більшість чоловіків - і у цього є і були надзвичайно суттєві соціальні наслідки.

У Герміони Грейнджер, найближчої подруги Гаррі Поттера, є набагато більш широкий емоційний діапазон, ніж у двох її друзів чоловічої статі. У «В'язні Азкабану» її рішення взяти більше шкільних занять і напруга в спілкування, досягає найвищої точки і виражається в слізному емоційному розладі - досить зрозуміле і передбачуване для дійсності, але можливо не настільки політкоректне у світі, де жінки покликані «людиною до ... ».
Цікаво відзначити, що версія кіно Prisoner зробила висновок, що Герміона випустила свої приховані жіночі емоції досить, чоловічим способом, люто жбурнувши кришталеву кулю і вилетівши з класу Пророцтва. Пізніше, вона сильно б'є кулаком Дракон Мелфоя, і прохолодно коментує: «Після цього я відчуваю себе добре». Цей момент, емоційного удару - ляпасу набагато більш докладно описаний у книзі.

Згідно Джордану Петерсона (професор психології з Торонто), це новий соціальне тиск на всіх, щоб діяти в більш традиційно чоловічому ключі - включаючи жіночих рід людей, це привело до деяких неймовірно негативних психологічних наслідків.
«Жінки тепер визнані, щоб прийняти чоловічу роль, і це не легко пов'язується з тим, щоб бути жінкою, яку створила природа», говорить Петерсон. «Ви можете провести опитування серед студентів університету жіночої статі. Хоча, студенти жіночої статі, приблизно половина з них скаже, що вони не хочуть дітей. Тоді, візьміть опитування 29-літніх жінок: чи можна і чи можливо стверджувати, що вона б сказала, що не хотіла дітей ».

Історично, жінки були «продані за рахунок Білля, з-за нісенітниці, по дурості», згідно Петерсона. «Мало звичай бути, що Ви НЕ МОГЛИ носити робочий стиль, але тоді, це б змінило щось у Вас, Ви могли б звикнути до цього нового стилю. Тепер, Ви ПОВИННІ бути в робочій формі - і повинні бути готові до всього, а не до простого існування ».
Він відзначає, що чоловічі робочі місця не такі вже дуже цікаві. «Хто говорить, що створення віджетів на фабриці більш бажано, ніж виховання дитини?»
Але самі руйнівні соціальні наслідки виникли в нижчих класах, де у жінок немає тієї ж самої привілеї та захисту, яку, скажімо, має більшість жінок університетських студентів.
«Існує наша модель жінки. Жінка (повинна бути) - агресивна і дуже емоційно стійка. Таких жінок, фактично дуже мало, це тільки частина населення жіночої статі », говорить Петерсон. «Є щось, що я виявив (як клінічний психолог), що я поняття не мав, що могло навіть статися, так, що є велика кількість жінок, які не знають, як сказати« НІ »(на сексуальні домагання).

Так, «сильні жінки» (як ми бачимо втілення Герміони Грейнджер) можуть легко сказати ні, і сексуально відхилити чоловіків. Але, візьміть когось, хто був вже боязкий і прагнув сподобатися, і спробуйте помістити її в кімнату з кимось агресивним, і ви побачите, що така жінка не зможе сказати «НІ». «Одна річ, яку наша поточне ліберальне, інтелектуальне середовище часто не в змозі визнати, це те, що соціальна структура повинна була захищати жінок, а не просто їх мучити».

Серії Сутінкової Саги неймовірно популярні серед інтелектуальної еліти, але це в широкому масштабі популярне і в іншому плані.
Теодор Делрімпл, психіатр і есеїст (автор есе), який провів багато років, розглядаючи громадян нижчого класу у Великобританії, не погоджується з поданням певних ліберальних інтелектуалів (як, скажімо, Вірджинія Вульф у "Трьох гине"), хто розглядає традиційні установи як що щось, що повинно бути знищено.

У «Легковажність Зла» Делрімпл описує представницьку пацієнтку - 21-річна жінка, яка була піддана сексуальному насильству як дитина, у якої є три своїх дитини від трьох різних батьків, і всі вони були емоційно і (або) фізично образливі. «Вже з трьома дітьми, вона набула б точно такий же вигляд людини, як батько її першої дитини ... головні цілі, якого: пошук вразливих місць, придатних для використання жінок. Більш ніж ймовірний, принаймні, один з них (безсумнівно була б послідовність дій) жорстоко поводження з її дітьми сексуального і фізичного плану ».

Сутінкова Сага, з усіма її літературними (і, в деяких спірних, соціополітичних), недоліками, принаймні, розуміє це і повідомляє це головним чином молодим читачам жіночої статі. Головна героїня - Белла Свон, хоче доглядати і бути з її людиною мрії Едвардом Калленом - вампіром, який попереджає її, що у нього є влада і потенціал, щоб нашкодити їй (як роблять це всі чоловіки; тут це метафорично представлено зі звірячими можливостями вампіра) .
Проте, тоді Едвард говорить: «Тільки, тому що ми були разом ..., має справу певна рука долі ..., це не означає, що ми не можемо хотіти досягти чогось вищого - щоб завоювати кордон долі, ми обоє цього хочемо. Щоб спробувати зберегти всі суттєві людські якості, ми зможемо це подолати ». Це - точний опис того, як Делрімпл намагається спілкуватися зі своїми клієнтами і читачами (в психіатричному плані).
У його есе «Секс і Читач Шекспіра», відзначає Делрімпл, що «свинство ... означає сексуальність без людських якостей любові і зобов'язань: оскільки без любові, секс - просто тваринний рефлекс, в більшості випадків, в буквальному сенсу слова. І, як (Міра за Міру Шекспіра) ясно дає зрозуміти, що потрібно подолати тріумф тваринного над людиною, коли закони або правила (традиції) занадто слабкі. Дитина не соціалізирована медсестрою, але б'є її кожного разу, коли цьому заважають його бажанням, яке в дитинстві може бути розцінено лише як інстинкти. Вони тільки, заважають бажанням, і таким чином потрібно вчитися, управляти ними - іншими словами, потрібно ставати цивілізованим, можливо чоловіки, та й усі люди стануть повністю людяними ».

У «Сутінках» Едвард стає «повністю людяним», буквально слухаючи кожен удар серця Бели. Цей досвід змушує його зрозуміти, що «це не буде настільки важко з часом». Якщо це не очевидна метафора, я не знаю, як це назвати по - іншому. Сутінкова Сага показує ту любов, і ту довіру, яка може допомогти людям завоювати і придушити будь егоцентричний, дикий імпульс.
Сутінки показують вдосконалену історію відносин «Красуні і Чудовиська» по закінченню багатьох років в сучасному житті суспільства. Інститут шлюбу більше не настільки ж релевантний, як це колись одного разу було, таким чином, зараз це більш мудро для молодої дівчини піти за твариною, якого вона вже приручила (мається на увазі Едвард), перш ніж вона буде спати з ним. З одного боку, про всяк випадок, що якщо вона завагітніє, він більш, найімовірніше, опиниться поряд з нею і буде допомагати їй виховувати дитину.

Але набагато важливіше, він буде захищати свій мозок від травм у буквальному, хімічним способом. Психоаналітик Норман Доіддж, в його бестселері «Мозок, Який Змінює Себе», зазначає, що в період посторгазму, людський мозок затоплюється окситоцином, який забезпечує «здатність двох мізків, що люблять один одного пройти період посиленої пластичності, дозволяючи їм формувати один одному і сформувати наміри і сприйняття одне одного ».
Якщо ми співчуваємо нашим коханим після сполучення (оскільки дівчинки схиляються до такого мислення, якщо їм дійсно подобається ця людина), це означає, що ми фактично отримуємо відбиток нашого коханого в нашій голові. До того ж, якщо Ви фактично зробили частину роботи, немов мудрий стрілок, тоді Ваш гіпоталамус, ймовірно, виростив нові клітини головного мозку, і Ви, ще більш імовірно, будете пам'ятати цей випадок ще довгий час. 
Історично, люди, які відхиляються занадто далеко від своєї норм, були в соціальному відношенні, покарані. Але в дійсності підлога складається з чоловічих і жіночих елементів, що з'єднуються між двома мізками - це - нерви під нашою шкірою, а не зовнішніми оболонками наших тіл, які змушують розрізняти стать людей.
Як у «Людської поведінкової біології людини» професор, лектор біології Франка Таверна пояснює: «Стать не полягає в репродуктивних органах - ті органи, тільки слюсарну справу. Мозок - істинний сексуальний орган. Без цього Ваші органи не будуть приносити для Вас стільки користі ».

Жіночий мозок, здається, розвився для остаточного сексуального досвіду, щоб бути з кимось, якого вона любить і довіряє, який займає її час і зобов'язання. Докази, Neuroscientific вказує на жіночі оргазми більш високої якості, коли острівець Рейлі активізовано (це, як правило, відбувається, коли Ви думаєте про людину, яку любите). Він бере на себе повну відданість під час сполучення, щоб ви змогли повністю втратити себе, і досягти цього моменту трансцендентного екстазу.
Це, те, до чого з часом прийдуть і Герміона Грейнджер і Белла Свон, це принесе їм користь, починаючи з обох героїнь, наскільки я можу сказати. Ми чекаємо цього, оскільки поки у них немає твердої емоційного зв'язку з їх людиною мрії перш, ніж вступати з ним в більш близькі відносини.

Герміона не типовий герой. На відміну від Гаррі, вона, наприклад, не стикається зі змією в Таємній кімнаті (яка являє собою щось їй невідоме), адже, після її завоювання він знаходить незайманого помічника (Джіні), як прямий наслідок ситуації.
Те, що Герміона, дійсно собою являє, здається, є боротьбою того, щоб бути сучасною жінкою. У неї є жіночий емоційний діапазон, і все ж вона знаходить спосіб бути посередником між чоловічим і жіночим началом, і росте, щоб мати успішну кар'єру.

Белла представляє набагато більш традиційну жінку, ту, яка присвятить її життя своїм чоловікові і дитині.
Одну річ, я сподіваюся, визнають сучасні феміністки, це, те, що і Белла і Герміона - кращі зразки для наслідування, ніж, скажімо, Майлі Сайрус у пісні «Не може бути прирученим». Та пісня - по суті кошмар для альфа-прямого чоловіка, чи не так? Джейн Гудол виявила, що без приручення та об'єднання соціальних структур, примати розірвуть один одного на шматки. Люди можуть бути абсолютно жорстокими. Ми повинні бути приручені (пристосовані), щоб нормально функціонувати в суспільстві. Саме тому тільки соціально прийнятно для нас вкусити один одного в пориві пристрасті. Клінічні психологи (або, принаймні, психоаналітики) говорять, що доросла людина, яка починає істерику, завжди повертається до зневіри і занепаду власних сил. І, подивіться на те, що сталося з Крісом Брауном після того, як стався його злісний регрес - повний соціальний остракізм.
 
 
 
При копіюванні матеріалу обов'язкове активне посилання на thetwilightsaga.at.ua та профіль автора перекладу.
 
Категорія: Різне |Переглядів: 429 | Переклад / додавання: Oleno4ka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук



 
Календар
 
_______________________

 


 

Designed by TѼTKѼ© 2024

TheTwilightSaga .at.ua - Україномовний фан-сайт, присвячений Стефені Маєр, Сутінковій Сазі та акторам фільму. Вся інформація на сайті має виключно інформативний характер.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено при наявності активного посилання на сайт та профіль автора перекладу.
 
 Зробити безкоштовний сайт з uCoz